paulenjoostinafrika.reismee.nl

Filmpjes

Reacties

Reacties

Nienke

Heeft Joost zich op het laatste moment teruggetrokken en ging Paul in zijn plaats??

Paul

Oeps! Joost was wat bang, maar hij is wel gesprongen ;) Nieuwe link staat er weer bij!

Wouter

Joss...9x hooghouden is niet veel he?!! En je mag ook niet spelen met je eten in Afrika...Haha voor de rest genoten van jullie filmpies foto's en verhalen!

joost

niet zo he ik was nog wel de eerste :p heel niet goed joh
en wat betreft dat hooghouden, ik was de hele dag al aan t feesten (lees bierdrinken) dus ik was al blij dat ik m meer dan 1x kon raken :D

Nienke

Jongens, helemaal SUPER! Het lijkt me doodeng. Gelukkig heb ik Neil daar nog nooit over gehoord, dat ie dat wil gaan doen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!