paulenjoostinafrika.reismee.nl

Welkom!

Lieve mensen,

Zaterdag 16 januari is het zover, Joost en Paul vertrekken naar Uganda om in verschillende projecten hulp te bieden! Er staan ons veel uitdagingen te wachten maar we gaan er ontzettend van genieten!

Via deze weblog zullen wij bijhouden wat we allemaal zienen meemaken. Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Joost en Paul

RJ

Dikzakken! Veel plezier! en geen HIV oplopen daarzo! :)

Groet,
RJ

Maarten

Joooo was mooi feestje zaterdag:) was goed van de plaat :D
Succes in Afrika!!!

Maart

Geniet ervan en houd ons op de hoogte!!

Cerla

Geniet ervan, stelleletje Dikzakken!
Ik zie jullie in Afrika!

Nath

Ontzettend veel plezier en succes in l'Afrique! Tot ergens na de NLse zomer!! Ga je verhalen volgen... X!

D&A

Mooi te horen dat jullie veilig aangekomen zijn in Kampala. Het verschil in temperatuur is wel heel groot lijkt me...dat moet nog wel ff wennen denk?! Hier hebben we nl weer een paar cm sneeuw gekregen zaterdagavond. Maar vandaag dooit het alweer. Goed geslapen onder de klamboe? Wij wel onder de dikke deken! Liefs D&A

Lise

Veel plezier! Ik ga je volgen:)

dick

Ja mannen we zouden jullie op de hoogte houden over de voetbal.We hadden alleen niets afgesproken over het gelijkspel want dat is het geworden 1-1. bij NAC Ajax. Maar twente en utrecht speelden ook gelijk 0-0.

Mariëta

We waren blij te horen dat jullie goed aangekomen zijn.
Het was vast een groot verschil met Nederland toen je vanmorgen je ogen opendeed.
Geniet ervan en maak er iets moois van!
Veel groetjes

Lennie

Hey Paulus,

Je afstudeerfeest was top... de dag erna iets minder haha. Hoop dat jij er ook zo van hebt genoten. In ieder geval veel succes in Uganda! Hou me maar op de hoogte van alle mooie verhalen en geniet ervan!

kus Lennie

Dominique

Ben benieuwd naar jullie eerste indrukken! Maak er wat moois van! Groet, Dominique
www.differentafricaconnection.nl

Nienke (moeder van Neil)

Lieve Joost en Paul,

Ook namens mij, héél veel succes toegewenst.
Ik ga jullie volgen op je avontuur in Uganda.
Maak er een SUPER tijd van!

Groetjes en pas goed op elkaar.

theo en josé

hoi paul, leuk dat we ons kunnen vermaken de komende maanden met jullie belevenissen, heel veel plezier en succes met alles, gr. theo en josé en jorien

Ria

He Joost, (en Paul maar die ken ik niet)

Net Anja gesproken dat ze "bloid"was dat ze je gesproken heeft alsof je vanuit Amsterdam belde.
Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen daar in Uganda. Het lijkt mij ook super om zo iets te doen.
Veel succes en plezier. Als je lekker eet dan tzt recepten naar mij...

Hoi Joost en Paul,

Goed om jullie verhaal te lezen. Wat voor afstanden zijn de projecten bij julli huis vandaan, omdat jullie willen fietsen? Zo'n ziekenhuis lijkt mij vreselijk, wat een luxe bij ons dan he? Over het eten: die rolex lijkt mij heerlijk, gaat er ook niet een soort chilisaus tussen? Als er veel Indiers zijn kunnen jullie lekker aan de curry's. Het toeval wil dat ik vanavond een kookworkshop Afrika/Indiaa geef voor de Vulksuniversiteit in Amersfoort. Veel succes en plezier

groetjes Ria

Ria

Nog even dit, vandaag je zus Wieke jarig Joost gefeliciteerd! Ben met Anja, Tien en Wieke vrijdag naar de Hermitage geweest. Was erg gezellig.